środa, 16 września 2015

;c

To już 10 lat jak nie żyje Arkadiusz (16.09) ;cc
Tutaaj --> (http://iglaszyte.pl/2015/09/juz-10-lat-dziesiata-rocznica-smierci-arka/
) Jego najlepszy przyjaciel ;( Smutno troche ;// Zapalmy internetowy znicz [*], aby przypomnieć sobie siatkarza, który zginął w wypadku samochodowym.. ;c
------------------


A teraz wyjaśnienia, dotyczące bloga!
Przepraszam, że tak długo nie pojawiło sie nic nowego, ale jestem w szpitalu , bo jestem chora i nie jestem w stanie nic dodać ;/ Postaram się jak najszybciej coś naskrobać ;)
Przepraszasaam ;(

3 komentarze:

  1. Kiedy pojawi się tu nowy rozdział. Bardzo mi się spodobała ta historia i czekam na jej kontynuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na nowy rozdział i mam nadzieję że już niedługo napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń